Хичээлийн нэр: Монгол хэл дидактик
Хамрах хүрээ: Хөрвөх ба экстрантаар суралцагчид
Зорилго: Монгол хэл заах аргазүйн бэлтгэлийн баталгаат
төвшинг хангаж, сургалтандаа бүтээлчээр хэрэглэж, туршин нэвтрүүлэхэд оршино.
Зорилт: -Онол арга зүйн мэдээллийг уншиж судлах
-Сурах бичигт анализ хийж судлах
-Хэрэглэгдэхүүний санг бүрдүүлэх
-Цахим бэлтгэн, хичээлийн элементийн дагуу боловсруулах
№
|
Хийгдэх даалгаврууд
|
Хугацаа
|
Гүйцэтгэх аргачлал
|
Шалгуур
|
Оноо
|
Ашиглах ном зүй
|
1.
|
Хэрэглээний бичвэр
|
IX\20-X\25
|
-Цахим хэлбэрээр бэлтгэх
|
-Хэрэглээний бичвэрийг хэрхэн яаж хэрэглэдэгийг
мэдүүлсэн \тодорхой жишээтэй\ байх
|
30
|
-1-5-р ангийн Сурах бичгүүд
|
2.
|
Сурах бичигт анализ хийх
|
IX\25-XI\28
|
-Агуулгын хүрээнд задаргааг хийж, дүгнэлт гаргасан байх
|
-Бүтээлч
даалгавар
-Дасгалын олон хэлбэрүүд түүний онцлог ялгаа
-Анализ хийсэн байдал
|
30
|
Ц.Оюун”Монгол хэлний дидактик” 2009 он
|
3.
|
Төрөлжсөн эхийн сан
|
IX\26-XII\2
|
-4 улирлаар сан бүрдүүлэх, агуулга насны онцлогт тохирсон байх
|
-Эхийн сан бүрдүүлэлт
|
30
|
Эх бичвэрүүд, зохиол
|
No comments:
Post a Comment